RoelandenMargaopdeCamino.reismee.nl

Snoeptrommel.

Nou ja, jullie horen het al, hij raakt steeds leger. Het kan niet op met die jongen. Hij zou hem zo weer willen vullen. Sevilla/Santiago is maar.........1100 km. Meteen er maar achteraan...?....wat vinden jullie???! Ik kom nu pas in een rustig gevoel over dat het heus wel gaat lukken. We willen graag vrijdag aankomen. Annemieke en Suus zijn er dan ook. Leuk, nog een deel van de dag samen.

Ik lig nu in hangmat onder de slaapzak anders verbrand ik teveel. Roel ktijgt haast. We moeten nog boodschappen doen en bier drinken om het vochtgehalte op peil te houden.

Ik lig weer mijn oude vertrouwde dansmuziek te luisteren en een beetje flauw te kletsen naar jullie toe.

TINEKE heb je zelf niet even een

leuk verhaaltje verzonnen voor die verdrietige Siem? Volgende keer wel doen hoor!!!!!

Eva, ik heb een ANWB echtpaar ontmoet. Kunnen wij het nog even uitstellen.

We hebben het weer top. Jelmer hoe ging het fietsen? We spreken elkaar morgen.xxxxx

Liefsmarga

Reacties

Reacties

jet

Nu eindelijk dan een reactie van een totaal iemand anders.Wandel zelf ook maar geen lange afstand van weken. Begrijp wel wat al dat buiten zijn en met z'n twee dit beleven met je doet.De totale rust en eenvoud. Dat zouden meer mensen eens moeten doen.Leuke verhalen en de reactie van de andere lezers vind ik ook leuk om te lezen,geinig zelfs.Dat jullie het gaan halen wist ik van te voren al. Goed voorbereid en geestelijk sterke mensen en onderweg wordt dat alleen maar beter en sterker.En samen ben je sterk.Leuk dat het jullie bevalt zou zeker nog effe doorlopen. Alles staat en draait hier gewoon door met onze tijdelijke nieuwe buurman.En het boek wild is zeker een leuk boek om te lezen.Nu nog effe een klein stukje lopen en je kunt een duik in de zee nemen.Een heel andere mindverfrissing. Zet 'm op kilometer vreters.PS hoe gaat het met de schoenen?lieve groetjes jet van de villaflat

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!