RoelandenMargaopdeCamino.reismee.nl

Laatste woord.

En zoals altijd heb ik graag het laatste woord. Dankjewel allemaal voor jullie belangstelling en betrokkenheid. Voor inspirerende en enthousiasmerende woorden. Het is fijn dat er zo met je mee geleefd wordt. Soms kreeg ik er natte oogjes van.

Tuurlijk gaan we het er nog vaak met deze en gene over hebben bij een biertje en een lekkere hap.

Vandaag gelunched bij de vuurtoren in het lange gras.

Nu voetbal op de tv in een cafe. Messi hoor ik de commentator roepen. Juventus /Barcelona. Barcelona staat binnen 5 min. voor met 1-0.

Op straat zegt hier iedereen : Ola, buen camino. Was even wennen, ik zeg altijd : Hallo. Inmiddels ben ik helemaalverspaansd, dus Ola, buen camino.

Liefs Marga.

Reacties

Reacties

ivon

Ola Buen Camino, ik blijf t roepen hoor!
Geniet van jullie laatste dagen ennuh.....hou dit prachtige gevoel vast!
Ik ga jullie verhalen missen, het was n verlengstuk van mijn tocht!

Henny Jansen

Dag Roeland, wat geweldig dat jullie deze wandeling hebben volbracht. Weer een belevenis die jullie kunnen toevoegen aan jullie levensverhaal. Nu nagenieten en vooral afkicken. De kuiten zullen wel gespannen zijn.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!