RoelandenMargaopdeCamino.reismee.nl

De oceaan,wat een feest.

Na de gebruikelijke wandeling een wandelingrtje door het dorp naar de oceaan met vuurtoren, gedenkteken milieuramp 2003 en kerk. Alles op een uitloper van het land bij elkaar. Zwevende, krijsende meeuwen ver boven ons hoofd, golven die al van heel ver aan kwamen rollen en tenslotte stuksloegen en uiteenspatten op grandioos grote keien,het geraas van diezefde golven, een wolk van water meteen na het uiteenspatten en de zilte lucht van de zee. Ik genoot altijd al van de zee maar dit was zo'n groots schouwspel. De zee in haar (volle......weet ik niet.....kracht) Waarschijnlijk heeft die hele oceaan nog wel veel meer in huis. Vandaag vond ik het in elk geval heel fraai. De vermoeidheid slaat toe, en we kregen de eerst prijs.

Uitrusten doen we volgende week. Wel hebben we besloten het stuk Muxie/Finisterre in tweeen te lopen, 2×15 i.p.v. 1×30.

Mw. van de villaflat, de schoenen doen het goed, bij Roel laat er een naad los bij beide schoenen op dezelfde plek.Bij thuiskomst meteen naar de schoenmaker. Volgens mij moet hij daar nog wel wat mee kunnen. De sokken zijn ook pico bello. Geen blaren gehad. Afkloppen.....we hebben nog 2×15 voor de boeg. Aldus: Marga van de klompeflat.

Nog steeds prima wandelweer. Wel wat koeler maar geen regen.

Vroeg nog maar ik ga tukken. Tot gauw. Marga.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!