RoelandenMargaopdeCamino.reismee.nl

Gele lissen

Vandaag werd ik door de gele lissen onderweg bepaald bij onze eigen tuin. De gele lissen in onze tuin zijn vast en zeker al uitgebloeid, altijd in mei. Ik krijg zin om mijn handjes te laten wapperen thuis. Ik geniet nog steeds, maar thuis gaat lonken.

Jelmer en Eva, eens even weer dicht bij ze te zijn. Een echte nederlandse hap mmmmmm.

De wandelingen, nu na Santiago, zijn echt prachtig. Hoe mooi kan de natuur zijn. Een waterval, kleintje maar. Grote stenen in de stroom van het water en daarom heen massa's fluitekruid. Een klein paradijsje. Zo wandelen is geweldig. Ik ben ontzettend blij dat ik dit mag meemaken.

Liefs Marga.

Reacties

Reacties

ilma kok

Ik was even weg en lees nu Hoera het doel is bereikt. Gefeliciteerd en de samenwerking is nog steeds goed, dat kan niet meer stuk ( dat huwelijk) Nu nog de toe gift er bij. Een hele ervaring rijker: dat kunnen ze jullie nooit meer afnemen. Geniet nog samen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!