RoelandenMargaopdeCamino.reismee.nl

dag 34 naar Pedrouzo 22km en dag 35 naar Santiago de C 20km

We hebben jullie twee dagen in spanning gelaten over de ontknoping. Nu pas laat op de avond heb ik tijd, gelegenheid en zin om onze glorieuze intocht in SdC vol trots te melden. De afgelopen dagen ook weer veel beleefd waaover morgen meer.

Het was fantastisch samen, om nooit te vergeten!

Roeland

Ewout

Ik zag op de blog van Annemiek de foto van jullie vieren, op het plein voor de kathedraal. En ik schreef het al op haar blog: wat moet het een emotioneel moment geweest zijn om elkaar daar te treffen, aan het eind van zo'n geweldige reis. Goed mogelijk dat voorbijgangers even hebben stilgehouden om het tafereel te bekijken. Je zou er – zelfs als buitenstaander – toch een brok van in de keel krijgen?!

Gefeliciteerd met het bereiken van Santiago. Gefeliciteerd met het geweldige cadeau dat jullie jezelf hebben gegeven: de onvergetelijke ervaring van deze prachtige reis. Dikke knuffel voor jullie beiden.

Karien

Gefeliciteerd met de aankomst in Santiago!!!!
Super om alles te kunnen volgen, nu op naar de kaap!!

Ziska

Geweldig , dat jullie gearriveerd zijn.
Nu nog afkicken of gaan jullie door?

Simon en Tineke

nil volentibus arduum!!
Geweldig dat jullie goed zijn aangekomen, jammer voor ons dat de verhalen straks zullen gaan opdrogen. We hebben wekenlang in gedachte met jullie meegewandeld en enorm genoten van alle verhalen.

We hebben even nagezocht hoe het zit met 'krolse' stieren. Hier in Noordholland zeggen we dat een koe 'tochtig' is en een stier 'bronstig'. waarvan akte.

Geniet van jullie laatste dagen naar de kaap en sterkte met het afkicken daarna. We spreken elkaar vast wel om alles nog een keer te horen, dat is goed voor jullie verwerking :). Groeten en dikke zoen van Simon en Tineke

Jenneke

SUPER!!!!!! GEFELICITEERD!!!