RoelandenMargaopdeCamino.reismee.nl

Crolse stier???

We hebben weer een machtig mooi plekje gevonden op het Spaanse platteland. Het laatste uur heb ik me vermaakt met te gluren naar een krolse.....hoe heet dat nou voor stieren .....stier. In de eerste plaats vermakelijk. Hij kreeg het niet voor elkaar. Zijn 'dame' ging gewoon door met grazen.! Bij hem ontbrak er het e.e.a. aan lenigheid.Er ligt hier ook nog een kalf in de wei. Vast niet van hem.

Vandaag weer door een prachtig stukte Spaans platteland gewandeld. Echt mooi. De coridores zijn mooi. Links en rechts een soort muurtje van gestapelde leisteen met begroeiing er door heen en erachter. Soms bomen die er helemaal over heen gegroeid zijn. Voelt heel beschermd en beschut. Als het erg warm is lekker koel.

Roel zei het al, vrijdag Santiago. Met weer een prachtige kathedraal natuurlijk. Onderweg zijn we langs veel kleine kerkjes gekomen. Een aantal hebben we van binnen ook gezien. Je kan ze niet allemaal van binnen bekijken. Je wordt dan wat kerkmoe. Toc , ondanks dat er geen echte kunst te zien is , vind ik die kleine kerkjes leuker. Minder opsmuk, meer eenvoud. Voor wie dat aangegeven had en ook voor een heleboel andere 'ons dierbaren' (voor wie dat wil) hen ik eeb grote voor allemaal kaars opgestoken. Als het goed is brandt hij nog.

Na een slaappie onder de boom en wat massage aan mijn voet en straks een warme maaltijd, daarna een flinke nacht slapen ben ik weer helemaaal klaar voor de twintig van morgen.

27 mei, 27 jaar getrouwd!!! Wordt vast een extra leuke wandeling.

GroetjesMarga.

Joop en Truus

Hoi Marga en Roeland,
Alvast van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Veel succes met de laatste lootjes. Groet Joop en Truus

Harry, Annie

Hallo Roeland en Marga van Harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Geweldig knap wat jullie doen en meemaken,veel succes verder.
groetjes Harry,Annie