RoelandenMargaopdeCamino.reismee.nl

dag 22 naar Villar de Maxarife 21km

Even kort, niet zoveel tijd en zin. Tijd voor onszelf.

Vanochtend bij het ontbijt vielen enkele puzelstukjes bij elkaar bij een toevallige ontmoeting: NL, bekend met Wilbert, loopt opeenvolgend met zijn 3 kinderen...dat is Han uit Dongen. Hij was stomverbaasd, zo leuk. We slapen ook nu weer in dezelfde albergue. Leon bepaalt al met al 25 km traject. Uiteindelijk lopen we weer platteland, over de alternatieve route, geen verkeer maar wel best wat pelgrims. We zoeken naar een goede balans in rust en ontspanning enerzijds en voortgang anderzijds.We kiezen voor Mazarife en treffen daar veel NLers. Marga slaapt ff bij en ik verkem het dorp. We kijken nu naar struisvogelnest op de kerktoren, hopen dat ie uitvliegt.

Vandaag zijn we halverwege onze reis, 23 dagen. De tijd staat eigenlijk even stil.

Roeland en Marga

Reacties

Reacties

Karien

Ik moest zo lachen na het lezen van je stukje!
Een struisvogelnest op de kerk!?! Dat is wel heel bijzonder!!
Al op de helft!! Wat gaat dat snel! Dappere stappers!
Fijn voortzetting van de andere helft, dat gaat zeker lukken!!

Ewout

Hebben jullie 25 kilometer in de invloedssfeer van León gelopen? Pfoe, dan zijn er denk ik wel mooiere etappes geweest. Het moet dan wel een verademing zijn om eindelijk weer op het platteland terug te komen.

Ik had over dat struisvogelnest heen gelezen. Pas door de reactie van Karien zag ik het ook. Beginnen jullie misschien een beetje te hallucineren door het lopen? Heeft endorfine ook zulke uitwerkingen? Trouwens, je zou nog een keer wat meer vertellen over dopinggebruik tijdens de Camino. Ik ben benieuwd! Ben je embedded gegaan, en doe je nu een participerend onderzoek?!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!