RoelandenMargaopdeCamino.reismee.nl

dag 14 naar Hornillos del Camino 20km

Vandaag 2wk terug stapten op de trein. Inmiddels hebben we een enorme hoeveelheid ervaringen opgedaan van meest uiteenlopende aard. Ik kan altijd heel goed plekken, tijd, kleine feitjes en ook totaal onzinnige dingen heel goed onthouden. Nu moet ik enorm mijn best doen om de opeenvolgende trajecten, albergues en dingetjes te onthouden. Het tijds- en plaatsbesef is anders dan ik ken, dat voelt ook heerlijk vrij! (Toch een kleine quizvraag als bewijs van zinloze parate kennis maar wel toepasselijk ikv. Onze tocht: wie bezocht vandaag 30 jaar geleden NL?)

Voor ons is het tweede deel begonnen. Deskundologen delen de mars in 3en: 1 fysieke 2 mentale en 3 spirituele fase, er is onderzoek naar gedaan. In elk geval zijn we fysiek overeind gebleven, nu maar zien of we ook mentaal onverwoestbaar zijn?!! in elk geval is mijn 2e 'eindpunt' het Cruz de Fierro, het IJzeren Kruis op hrt hoogste punt van de pelgrimsweg. Daarover later meer.

Voor de 1e keer was in Hornillos alles al vol maar vonden we onderdak in een wel heel speciale albergue 7km verderop, incl vervoer. Ik voelde me al Catweezle die schrok van de snelheid. We hebben prachtplek in een oude watermolen, heel genoeglijk,

Roeland

Reacties

Reacties

Annemiek

Gokje: de Paus?
Heb je al eindes voor je gedicht van gister? Alles openhouden:....maar zal hij vinden? of een goede afloop:....tot hij zichzelf vond.
Dat was wel even spannend, toen er geen plek voor jullie was. Gelukkig heeft het zich opgelost! Ik had gisteren aangenomen dat jullie een dagje in Burgos zouden blijven, maar jullie zijn vandaag gewoon doorgestapt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!