RoelandenMargaopdeCamino.reismee.nl

naar Cardenuela-Riopico

Niet Burgos maar Cardenuela-Riopico werd ons eindpunt. Een dorpje van niks met een doorgaande straat.Toen we hier waren hadden we geen zin meer in de drukte van de stad en de voetjes waren ook al wel moe, We genieten van de rust en de stilte van het platteland met na de douche een dutje in het gras en in de zon. Prima bed weer, er wordt voor ons gekookt (gezond!!) en er staat morgenochtend een ontbijt klaar.

Hetlijkt er op dat we de Koreaantjes zijn kwijt geraakt. Er zijn nu veel Duitsers en zowaar nog 3 Nederlanders meer. Ik vind die verandering wel fijn. We treffen veel lieve mensen, een van die koreaanse meisjes was zo'n scheet....Als ik daar nog 5 weken mee opgetrokken had ik haar (bij wijze van spreken) mee naar huis genomen. Een beetje afstand bewaren/ creeeren voelt dan wel goed.

Morgen naar de bushalte, 7 km en dan naar Burgos. Zonnehoedje kopen voor mij en een pet voor Roel. Tot nu toe kan onze huid het goed verdragen maar we hebben allebei al een flinke buitenkleur. En met de meseta en de weersverwachtingen in het vooruitzicht. Allemaal zonnetjes voor de komende week. Met de wind erbij heb je soms niet in de gaten dat de zon meer met je doet dan je wel wil.

De hospitalero heeft net allerlei instructies gegeven over lichten uit en de code om morgen weer binnen te komen Het is leuk hier.

Knuffel