RoelandenMargaopdeCamino.reismee.nl

Villafranca Montes de Oca

Daar zijn we nu. We hebben wat meer gelopen dan gedacht. Vanavond een lekkere gevulde salade gemaakt. Daar krijgwn we gaandeweg meer ideeen over. Beetje truttig misschien, af en toe buiten de deur eten vind ik leuk maar te vaak gaat ma tegenstaan.

De wandelingen van de eerste week waren met stip de leukste. Neemt niet weg dat we het nog steeds erg leuk hebben. Maar Gerards opmerking dat wij zeker leuker wandelen durf ik niet met zekerheid over te nemen! Europa heeft veel mooie plekken. En......maak het niet erger dan het is, als ik goed mijn best doe om het verkeer niet te horen hoor ik het geknerp van de steentjes onder mijn schoenen of de wind en de kikkers. De beentjes waten goed vandaag.

Jelmer liet ons weten dat er mensen per mail wat laten horen. Prima maar wij lezen niet zelf de mail dus we weten niet altijd precies wie dat zijn en wat er gezegd wordt. Evenmin ontvangen we altijd alle apps. Zegt het voort. Jelmer heeft met heel goede reden een uitzondering gemaakt voor tante Addie. Lieverd, we zijn blij voor je!!!! En ook de komende tijd zullen we aan je denken. Kus van ons.

Reneetje, je bent een scheetje. Roel heeft gezongen.

Er zar een heel klein meisje huilend op een steen

Huilend, huilend helemaal alleen....

Alleen, ik liep me de pip te zweten, das wel even wat anders toch...

Annemiek, kun je nog wel wachten?? We houden Santiago er in.

Lieve mensen, ook al reageren we niet op alle reactie persoonlijk...we vinden het enorm leuk al die lieve, motiverende berichtjes.

Wel nog even. Jaren geleden toen onze kinderen de basisschool leeftijd hadden, gingen we een aantel jaren kort na elkaar op vakantie in de Jura ( Frankrijk). Daar loopt de GR 5. Op dat moment is ons verlangen, idee ontstaan om ooit, als we met pensioen gingen een heeeele lange wandeling te maken. Het is wat eerder geworden. Ik ben daar helemaal blij mee. We hadden het toen niet over deze wandeling.

Slaap allemaal lekker vannacht. Roel was afgelopen nacht de rumoerigste snurker. Ik kan het weten, ik haal zijn snurkje er feilloos uit. Dikke zoenen op alle wangen.

Reacties

Reacties

Emmy

Wat heerlijk om al jullie belevenissen te kunnen blijven volgen! Geniet ervan en koester al die mooie momenten! Liefs, emmy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!