RoelandenMargaopdeCamino.reismee.nl

dag 5 naar Estella 22 km

Marga en ik schrijven om en om, dat hadden juulie vast al gemerkt . Ook vandaag is alles weer even prachtig. We kunnen het wel blijven zeggen maar zijn daar mee gestopt. Het landschap verandert voortdurend en dat onderga je heel direct, idd reist de geest te voet. Al lopend zeggen we niet zoveel, pas als we gaan zitten zeggen we wat maar niet veel bijzonders. Soms is er aleen het geluid van je voetstappen en een vogeltje, echt mooi.

ik realiseer me vooral dat het een geweldig geschenk is dat we fit kunnen ondernemen, fysiek en mentaal. Samen hebben we daar hard voor gewerkt, in alle opzichten. Kort voor vertrek vertelde ik aan een MRCrevalidant over onze plannen; hij was dat ook van plan maar dat is nu te laat... Marga en ik kennen vanuit werk ook de keerxijde en dat stemt nederig en dankbaar.

Ook vandaag dacht ik vaker aan allerlei details uit Annemiekes reislog: Tikkende stokken, stommelende pelgrims om 5 uur, lange schaduwen in de ochtend, het vlugge ontbijt en de korte gesprekjes met pelgrims. Haar tocht vorig jaar was ook een inspiratie voor ons.

We waren er weer vlot, lekker doorgestampt naar Estella, in de middag een korte verkenning, biertje en booddchapjes voor avondeten. We zijn nu 5 dagen onderweg, elke dag is weer een feest.

Roeland

Reacties

Reacties

Marieke Boter

Hoi Roeland en Marga,
Wat leuk om jullie mooie verhalen te lezen!
Goede reis!

Joop en Truus

Leuk om jullie verhalen te lezen en de foto's te bekijken. Wat de verloren zaken betreft de Twentse variant is; Heilige Antonis help mie zeuk,n das beter as vleuk,n. Het is maar dat je het weet. Groet Joop en Truus.

Maartje G.

Wat een rust en wat een ruimte. Ook je hoofd leeg.

Het voelt voor mij als achterblijver als een mentale oppepper dat jullie iedere dag gewoon net zo vroeg opstaan als ik. Beetje schrale troost, maar toch!
Verder geniet ik echt mee met/voor jullie.
Liefs,
Maartje

Wieteke

Wat houden jullie ons goed op de hoogte en wat leuk om jullie verhalen te lezen! Geniet van deze prachtige reis, wij genieten vanaf een afstandje mee.

Liefs wieteke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!