RoelandenMargaopdeCamino.reismee.nl

dag 4 naar puente la reina 22 km

4 dagen onderweg. We lopen lekker, zoals gehoopt. De eerste 90 km. zitten er op. Helemaal blij met hoe we dat hebben kunnen doen. Dank aan onze voetjes. Prachtige wandelingen ook. Wat kan de natuur mooi zijn en ook erg veranderlijk. Het landschap en het uitzicht wisselen voortdurend. We hebben het heel erg naar onze zin.

Bij aankomst liggen luieren in de tuin van de albergue, in het gras tussen de meizoentjes met een heerlijk zonnetje. Daarna in het dorp rondgewandeld. De middeleeuwse brug over de rivier de 'Arga', de plaatselijke kerk.

Karien, we hebben nu al vast een kaarsje gebrand voor jou en je kleine mannetje. Dankjewel voor je pelgrimsgedicht. Wij maar waarschijnlijk meer mensen die dit blog volgen zullen er van genieten.

Riet jij denkt dat ik je niet ken maar ik kan je koppie zo voor me halen. Geniet van onze verhalen. Daar zijn ze voor bedoeld.

We doen veel indrukken op. We geniten. Daar is het leven voor bedoeld toch.

Liefs marga.

Reacties

Reacties

Karien

Wat fijn om te lezen dat jullie zo genieten! Bedankt voor het kaarsje!

Gerard

Allemachtig, toen ik die foto van een stoet ruiters zag, dacht ik even dat jullie een foto van jullie eigen hallucinaties hadden gemaakt, helemaal high van de zelf aangemaakte endorfine. Wat gaaf dat ze zo'n beeldengroep in het landschap zetten.
De andere foto's geven blijk van een moderne gender-rolverdeling: Roeland spoelt de sokken uit, terwijl Marga trots naar haar voeten zit te staren. Wie werkt er nu het hardst: man, vrouw, voeten, sokken of het wasmiddel?

Tonny de Groot

Dag Marga,
In 2000 heb ik daar gefietst, in 2002 gelopen tot Sante Domingo.
Ik herken zo veel. Prachtig. Geniet er maar van. Ik geniet met je mee. Feest van herkenning.

Jenneke

Ha die Roeland en Marga,

Goed om een bericht van jullie te lezen en te horen dat het goed gaat!
Geniet ervan, ik reis (en wandel in gedachten) een beetje met jullie mee!

Succes en lieve groetjes,
Jenneke

ilma

Hallo Marga en Roeland. Ik zit al een hele tijd te genieten van alle verhalen.Fijn dat jullie ook genieten en dat willen delen.Koester alle mooie momenten samen maar en inderdaad dan zit de relatie wel goed.

diana

Hallo marga en roeland, ik hoorde dat jullie waren begonnen aan de pelgrimstocht. Super! Rene en ik volgen jullie en wensen jullie veel suc6. Geniet ervan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!