RoelandenMargaopdeCamino.reismee.nl

dag 7 Naar viana

Nee annemieke, niet veel last van de rugzak. Hij zit goed op mijn rug. Roel heeft met de keukenweegschaal erbij er bij gestaan en iedere 50 gram te veel mocht niet mee. Bovendien is dit de rugzak die Jelmer kocht in Japan voor zijn reis door Korea en daarna naar huis. Een hele eer dat ik hem mag gebruiken . Prima zakkie met veel aparte vakken. Ik weet inmiddels precies wat waar in zit..

Jelmer, grote vriend, hoe was je eerste werkdag in Delft? Ik wil het erg graag horen maar het was vasr wel naar je zin. Veel plezier komend weekend in Amstelveen met je vrienden.

Eva, zondg bellen we. Love you.. In Panplona heb ik een Zara gezien. Ik heb trouwens veel mooie kleren en schoenen gezien. Ik kan het moeilijk allemaal gaan meeslepen in mijn rugzak maar dit gaan we wel onthouden, vind je niet.?!.

Oh die Rene en Diana, ik wist niet dat dat in Leon was geweest. Dat van dir tapas snap ik wel. Doen ze hier allemaal. Het duurt nog zeker 2 weken voordat we daar zijn . Ik heb niet het hele schema in mijn hoofd.. Ik herinner me wel dat het een hele belangrijke gebeurtenis in jullie leven is geweest. Woont jullie familie daar of in de omgeving? .... Tapas is in elk geval erg lekker. Eva mocht vroeger toen ze nog een klein meissie was met onze achterburen naar Spanje op vakantie. Haar vader had familie daar

Ewout, eigenlijk denk ik dat ik van de meseta ga genieten. Ik hou van de stilte, de eenzaamheid. Afgelopen dagen als ik liep, we praten niet zo veel, had ik hele conversaties met mensen die wel of niet reageren op dit blog en op het moment dat ik dan even wat wil laten horen ben ik het kwijt. Wie zal het zeggen, misschien komt die stroom toch nog op gang.

Wel is het zo na een week lopen dat ik vandaag eindeloos moe aan kwam terwijl de afstand minder dan 20 was en ook niet extreem zwaar. Vandaag,morgen en oveemorgen niet zulke grote afstanden. Vanmiddag geslapen en na dit verhaal vroeg naar bed.

Ilma, lieve schat, voormalig collega, wij hebben niet veel woorden nodig. Wijkveroleegstersgoed?!! Veel plezier met je cursus. Vertel me een keer wat je hebt gadaan, wellicht kom ik nog weer op een goed idee.

Veel tikfouten zie ik nou ja jullie lezen er maar door heen.

Roel vertelt vast nog wel waar we vandaag hebben gewandeld en zo.

Als jullie me vragen wat de hoogtepunten zijn geweest deze week, de lunches in het gras langs de kant van de weg. Broodje,kaas, chorizo, sapje, appeltje, sinaasappeltje en een plasje stiekem ergens achter een struik of zo.

Knuffels en dikke zoenen, Marga.

Reacties

Reacties

René

He Marga,
In Leon woont een broer en een zus van Diana. Ik vind het geweldig om jullie verhalen te lezen. Als jullie terug zijn moeten we eens bij praten, dit lijkt ons ook geweldig. Petje af voor jullie
prestatie. Tot gauw. Liefs René.

Ziska

het gaat jullie goed af en ik heb ook jullie trachten te volgen met de Google maps ,
Helaas zat ik deze keer in Marokko!gelukkig heb ik jullie weer gevonden en kijk uit naar het volgende verhaal!
Groetjes op naar de volgende etappe!
Ziska

Gerard

Ha Roel en Marga,

Jullie hebben blijkbaar niet met een Rode Vlag gewandeld op de Dag van de Arbeid. Op de UvA hebben een paar studenten een gebouw bezet "omdat 1 mei geen vrije dag is op de UvA". Hebben jullie nog wel de Internationale lopen neuriën? "Ontwaakt, u pelgrims vol met blaren / Ontwaakt, al doen uw knieën zeer. / Heerlijk wandelen stroomt over de aarde, / Halleluja, juttepeer."

Marga's verzuchting dat ze na een relatief korte etappe bekaf was, deed me denken aan het lied "Rast" (dat is Duits voor "rust", zo moeilijk is die taal niet) uit Schuberts "Winterreise", waarin de Wanderer zingt: "Nun merk' ich erst wie müd' ich bin / da ich zu Ruh' mich lege." Gelukkig voert jullie weg niet door ijs en sneeuw, gezien jullie lyrische beschrijvingen en dito foto's.

Ik was vanmiddag bij mama: ze was in een heel goed humeur. In het heerlijke meizonnetje heb ik het hele pad langs de uiterwaarden met haar gelopen, en daarna de vaste advocaat met poffertjes in het Grand Café. Na twee uur was ze behoorlijk afgeknoedeld.

Morgen vertrekken Jeanette en ik voor een week naar de Rheingau. Het wandelen is daar weliswaar minder spectaculair dan op de Camino, maar niettemin hebben we er reuze zin in. We hebben geen blog en we zullen jullie blog al evenmin lezen. Jullie zullen dus een volle week geen last hebben van mijn geoudehoer. Natuurlijk wensen Jeanette en ik jullie een prachtige tweede week toe, en als we terug zijn, melden we ons wel weer.

Buen viaje!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!